Aangepaste telefonische bereikbaarheid

25 maart 2023



Om onze dienstverlening te verbeteren, zal onze praktijk vanaf maandag 27 maart as. een aangepaste telefonische bereikbaarheid hanteren.

Je kan ons vanaf dan elke werkdag telefonisch bereiken tussen 8u en 12u voor administratieve en medische vragen. De openingsuren van de praktijk zelf blijven ongewijzigd.


Heb je een administratieve vraag of wens je een afspraak bij de assistent of praktijkondersteuner? Via je persoonlijk patiëntenportaal kan je zelf snel en eenvoudig een consult inplannen bij één van assistenten of bij de praktijkondersteuner. Tussen 8u en 12u kan je telefonisch terecht via het keuzemenu 3.


Heb je een medische vraag of wens je een afspraak bij de huisarts? Tussen 8u en 12u kan je telefonisch terecht bij één van onze huisartsen via het keuzemenu 4.


Wens je een herhaalrecept aan te vragen? Dit kan je 24/7 doen via onze website, het patiëntenportaal of telefonisch via het keuzemenu 2.


Wens je langs te komen aan de balie? Onze assistenten helpen je graag met documenten, attesten, het patiëntenportaal of Helena. Ook voor het afnemen van een urinestaal of andere specifieke vragen kan je bij hen terecht tussen 8u en 12u en tussen 14u30 en 17u. Voor het maken van afspraken of het aanvragen van recepten, vragen we je uitdrukkelijk dit - indien mogelijk - telefonisch of digitaal te doen.

Terug naar overzicht